Tuesday, January 26, 2010

Aku Punya Cinta

Salam. Hari ini teka-teki dah terjawab. Inilah dia wajah mini novella terbaru FP milik DS. Diharap karya comel ini dapat menawan hati para pembaca, kaki novel, ulat buku dan semuanyalah!

Bakal berada di pasaran tak lama lagi jadi, bertenang dulu, simpan duit di kocek dan gerenti tak mahal pun... RM8.90 aje!

Nabihah, impiannya mahu memajukan diri dan keluarga. Namun, nasib tidak menyebelahi hanya kerana opahnya. Pinangan Roslan terpaksa diterima walaupun dia punya cinta sendiri. Reda dengan segala kehendak, doa tidak pernah terputus agar dua keping hati dicantum dan tidak jemu dia menunggu kepulangan Roslan.

Roslan, sukanya kepada Nabihah semenjak mereka kecil lagi. Namun setelah melangkah ke luar, dunia sekangkang keranya, dia mula berubah. Hatinya mula ditambat seseorang. Bagaimana dengan Nabihah?

Iman Hasbullah, dia sentiasa bersama Nabihah. Sentiasa menyejukkan hati itu ketika panas dan sentiasa menemani di kala sepi. Rasa senang bersama gadis itu tidak dapat digambarkan. Namun, hanya kerana satu perkara, dia harus berundur. Masa berlalu namun suara hatinya tetap tidak berubah, malah tidak mampu diubah lagi.

Sunday, January 17, 2010

A.P.C.

Sebuah bingkisan comel akan muncul pada bila-bila masa, A.P.C. tajuknya. Sama-sama kita tunggu dan tataplah sepuas-puasnya. Kalau tak puas jugak, alahai.. tak taulah nak kata apa!

My Profil

My photo
Kota Kayangan, Wilayah Buana, Malaysia
~digelar Dewi Sukma di V Zuhrah, SMTU '88 ~penggemar novel cinta, misteri dsb ~suka b'khayal & b'borak sakan w'pun nampak mcm pendiam ~penulis novel remaja n cinta!
©2007 '' Por Elke di Barros