Wednesday, August 22, 2007

Review 'Cincin Delima'

Inilah kali pertama iza n adik2 membaca novel keluaran KarnaDya..Novelnya agak bagus juga.
Walau pun novel ini hanya imaginasi semata-mata,tetapi banyak pengajaran yang kitorg dapat.Contohnya,Qayyum yang menolong K'Jue n hormat pada ibu bapanya.Tak dinafikan sekarang ni banyak p'kara b'laku pada anak2 remaja yang tak mendapat kasih sayang daripada keluarganya.
Jalan ceritanya agak menarik juga tetapi perlu baiki lagi dari segi bahasa n jalan cerite supaya pembaca lebih minat untuk mengetahui cerita selanjutnya.Akak pun kena perhatikan betul2 dari segi ejaannya... Secara keseluruhannya kitorg bagi *** .
Dalam banyak2 cover novel keluaran KarnaDya,novel akak yang paling cantik n menarik.Tambah2 lagi warna kegemaran iza.Smoga keluran novel akan datang lebih bagus daripada novel yang pertama...
Kami sentisa mendoakan akak akan menjadi seorg penulis terkenal suatu hari nanti..Iza akan sentiasa bagi sokongan pada akak...

Salam Sayang,
Iezza, Wanie & C-kin
~Terima kasih buat adik-adik di TDI kerana sudi membaca dan memberi ulasan +ve, Kak Dewi akan terus berusaha menghasilkan karya yang lebih bagus. Semoga kamu semua terhibur dan mendapat manfaat daripadanya.

No comments:

My Profil

My photo
Kota Kayangan, Wilayah Buana, Malaysia
~digelar Dewi Sukma di V Zuhrah, SMTU '88 ~penggemar novel cinta, misteri dsb ~suka b'khayal & b'borak sakan w'pun nampak mcm pendiam ~penulis novel remaja n cinta!
©2007 '' Por Elke di Barros