Sunday, November 4, 2007

MSS Kedua? Tunggu!

Lamanya tak update blog kesayangan dewi ini! Ada yang bertanya, bila dewi hendak sambung cerita Cincin Delima? Hmm.. entahlah sebab dewi tidak suka menyambung cerita yang sudah habis. Lagipun, misteri Cincin Delima sudah terbongkar dan masalah keluarga yang timbul juga turut terungkai.

Buat masa ini, manuskrip terbaru sudahpun selamat duduk di barisan novel-novel yang bakal diterbitkan oleh KarnaDya bertajuk, 'Anakonda'. Khabarnya, ia telahpun diluluskan. Kali ini, dewi tampilkan watak utama seorang gadis remaja berasal dari Pulau Temasek.
Apa misterinya gadis ini? Err.. mungkin dia begitu istimewa di kalangan rakan-rakannya terutama Khalix!
Di sini dewi tampal beberapa sms yang diterima daripada rakan blogger yang memang jambu hehe.. Mama Jambu dari Pulau Temasek yang sudah membaca karya sulung dewi.. Cincin Delima,

"Salam dewi, tahniah.. cincin delima mmg bestlah! Mama br abis bc.. wow! X sangka, bolehlah buat nvl dewasa plak! Anak mama dah bc dulu.. dia kata best, sbb mama ni x de masa nk bc.. bz sikit.. bila dia ckp best, teruja nk bc walaupun bz.. byk lg nvl x abis bc kena tangguh lepas raya!"

~Terima kasih, mama di atas sokongan dan persahabatan
yang terjalin di antara kita sungguh indah,
luv u always..

No comments:

Powered By Blogger

My Profil

My photo
Kota Kayangan, Wilayah Buana, Malaysia
~digelar Dewi Sukma di V Zuhrah, SMTU '88 ~penggemar novel cinta, misteri dsb ~suka b'khayal & b'borak sakan w'pun nampak mcm pendiam ~penulis novel remaja n cinta!
©2007 '' Por Elke di Barros