Thursday, January 31, 2008

ANA konda Cover


So? OK, tak?

Gabungan warnanya DS suka; hijau, biru, coklat. Suasana di pondok bas itu pula tepat seperti dalam gambaran DS cuma watak pelajar itu saja yang perlu dijadikan lebih dewasa sedikit kerana mereka dah pun bersekolah menengah.

Wah-wah-wah! Tengok si Ana tu! Bukan main lagi dia nak tunjuk aksi karate, tali pinggang merah u.. dengan mukanya yang garang giler!

Makanya, jangan sesekali pandang rendah kat kita, tau!
Awas!!!

No comments:

My Profil

My photo
Kota Kayangan, Wilayah Buana, Malaysia
~digelar Dewi Sukma di V Zuhrah, SMTU '88 ~penggemar novel cinta, misteri dsb ~suka b'khayal & b'borak sakan w'pun nampak mcm pendiam ~penulis novel remaja n cinta!
©2007 '' Por Elke di Barros