Tuesday, October 27, 2009

Pesta Buku Antarabangsa KL 2010

Pesta buku lagi! Tentu semua pengunjung blog ini dah nampak poster ini ditampal di lain-lain blog. Hmm... macam tak percaya aje, sekejap betul! Penat hari tu pun belum hilang lagi. Namun semangat berpesta buku ini tetap kuat. Kalau tengok kat tarikh tu, macam dah cantik sebab diadakan pada penghujung cuti sekolah. Cuma, masalahnya DS dah ada rancangan lain pada cuti sekolah tahun depan bermula 13 Mac. Hmm... dapat ke DS bertandang ke PWTC nanti? DS ni dijemput ke tak sebagai penulis? Dan, masih ada ke yang nak jumpa DS? Alahai...
Sahutlah kempen kerajaan, 'Bangsa Membaca Bangsa Berjaya'.


Gambar DS di PWTC, 2009.

.

p/s: Tak lama lagi novel baru DS akan menemui para pembaca cilik, err... mak dan ayah pun boleh gak nak tumpang baca... hehe! Tajuk sementaranya, Hati Emas. Tunggu ya!

1 comment:

Iman Nadia said...

salam..
nak tanya sikit..
betol ke, masa awal2 pesta buku ni, tak banyak sangat buku??
biasa nya banyak bila dah nak habis nnt? is it true?
saya tak pernah pergi..
tu yang nak mintak pendapat sikit..
tq..

My Profil

My photo
Kota Kayangan, Wilayah Buana, Malaysia
~digelar Dewi Sukma di V Zuhrah, SMTU '88 ~penggemar novel cinta, misteri dsb ~suka b'khayal & b'borak sakan w'pun nampak mcm pendiam ~penulis novel remaja n cinta!
©2007 '' Por Elke di Barros